خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی
نوشته شده توسط : sharj

خرید شارژ 































































                             ایرانسل

 

مثال : خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی T ۶۵۶۲۳۴۱۱۹
در ابتدای خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی مسابقه برای هر کاربریک رمز در نظر گرفته می شود که کاربر با حدس زدن رمز مسابقه (که یک عدد ۶رقمی است) ۱۰۰۰ امتیاز دیگر دریافت می کند. نحوه کشف رمز به این صورت است که پس از پاسخ صحیح به برخی از سوالات یک یا چند رقم رمز برای کاربر نمایش داده می شود یعنی پس از پاسخ دادن به تمام سوالات۳رقم رمز نمایش داده می شود.
انتخاب برنده قرعه کشی خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی ویژه :صندوقچه طلا
ارسال پیامک به ۸۲۸۲ رایگان میباشد این بدین معنی است که مشترکین برای ارسال خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی OZV TOP به ۸۲۸۲ هزینه ای پرداخت نمی کنند. ولی با توجه به اینکه این سرویس بعنوان یک سرویس ارزش افزوده به شمار می آید مشترکین فقط در ازای پیامک های دریافتی از سیستم هزینه پرداخت می کنند.
شرکت کنندگان برای مشورت با روبودانا باید عبارت RODA را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند. خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی
کشف رمز: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی
ربات راهنما چه کارهایی می تواند خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی انجام دهد:
ربات راهنما: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی
با نظر به موارد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی فوق و با توجه به اینکه در مسابقات پیامکی در ازای هر درخواست،یک پیامک ۵ قسمتی (معادل ۵ پیامک) برای مشترکین ارسال میگردد. قیمت پاسخگویی به هرسوال معادل ۷۵۰ ریال محاسبه گردیده است.
شرکت کنندگان همواره با ارسال T ۹۹۹ به شماره ۸۲۸۲ می توانند برای کشف رمز مسابقه از سیستم کمک بگیرند.در این حالت کاربر با راهنمایی هایی که از سیستم دریافت می کند بایستی بقیه ارقام را حدس زده و عدد مورد نظر را با یک فاصله خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی پس از حرف T به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
نکته : خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی
در این مسابقه ربات هوشمندی به نام "ربو دانا" به کاربر معرفی می شود که در هر مرحله از مسابقه در کنار او بوده و به کاربر کمک می کند خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی تا امتیازشرا افزایش دهد.
نحوه خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی انتخاب برندگان:
اعلام خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی برندگان:
جوایز خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی با کسر کسورات قانونی به برندگان اهدا می گردد.
نحوه قیمت خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی گذاری:
در پایان مسابقه از بین شرکت کنندگانی که به حداقل ۱سوال در مسابقه پاسخ داده باشند به قید قرعه یک خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی شرکت کننده انتخاب خواهد شد.
در واقع خدمات ارزش افزوده، خدماتی هستند خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی که فراتر از سرویس های پایه یک اپراتور (مثلا ارسال SMS)ارائه می شوند بنابراین درقیمت گذاری اینگونه سرویسها، پیامکهای حاوی محتواهای ارزش افزوده درطبقه بالاتری نسبت به پیامکهای معمولی قرار می گیرند.
قرعه کشی خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی مسابقه معمولاً یک ماه پس از پایان آن انجام شده و با شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با برنده تماس و احراز هویت می گردد.
شماره پشتیبانی شرکت رهنما کامیابان نخستین برای پیگیری و اهدای جوایز ۸۸۳۲۱۶۲۲ -۰۲۱ می باشد. خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی
"روبودانا" برای پاسخ دادن به سوالات طلایی و کشف رمز به کاربر کمک خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملی می کند.





:: برچسب‌ها: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت ملت, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت تجارت, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مسکن, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کشاورزی, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سپه, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت اقتصادنوین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پاسارگاد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پارسیان, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کارآفرین, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سینا, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت صادرات, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت آینده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مهر, خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سرمایه, خرید شارج ایرانسل, شارج ایرانسل, ایرانسل ,خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملی, خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملت, خریدشارج ایرانسل باکارت بانک تجارت, خریدشارج ایرانسل باکارت بانک مسکن, خریدشارج ایرانسل باکارت بانک کشاورزی, خریدشارج ایرانسل باکارت بانک سپه, خریدشارج ایرانسل باکارت بانک اقتصادنوین ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: